پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3082
-
الف
+

مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری

در این بسته خبری، مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری خواهیم داشت.

در این بسته خبری، نگاهی به تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری ۲۴ ساعت گذشته ایران و جهان خواهیم انداخت.

به گزارش آی‌فیلم، فیلم سینمایی «قهرمان» به کارگردانی اصغر فرهادی، از امروز اکران خود را در سراسر ایران آغاز کرد. تا کنون چهارده‌هزار و دویست و سه نفر تا صبح روز چهارشنبه، برای سانس‌های مختلف این فیلم بلیت تهیه کرده‌اند و فروش آن در سانس‌های باز شده سینماها با احتساب بلیت‌های پیش‌فروش شده، مجموعاً سیصد و هفتاد و شش میلیون تومان است.

امید معلم مدیر مسئول مجله دنیای تصویر و دبیر جشن حافظ گفت: بیست و یکمین دوره جشن سینمایی و تلویزیونی دنیای تصویر (تندیس حافظ) روز بیست و نهم آبان ماه برگزار خواهد شد. دبیر جشن حافظ، خاطرنشان کرد: حضور هنرمندان در بیست و یکمین دوره جشن حافظ مشروط به ارائه کارت واکسیناسیون خواهد بود و این جشن با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

دومین جشنواره بین‌المللی فیلم سنگاپور امسال میزبان دو فیلم ایرانی در برنامه نمایش خود است. فیلم «جاده خاکی» ساخته پناه پناهی در بخش رقابتی فیلم‌های آسیایی و فیلم «قهرمان» اصغر فرهادی نیز در بخش پیش‌نمای جشنواره فیلم سنگاپور به نمایش گذاشته خواهد شد. دومین دوره این رویداد سینمایی امسال به صورت حضوری از ۴ تا ۱۴ آذر برگزار می‌شود و در مجموع میزبان نمایش ۱۱۳ فیلم از ۶ قاره جهان است.

فیلم‌های «مُرده‌خور» به کارگردانی صادق صادق‌دقیقی، «مسیر معکوس» به کارگردانی ابوالفضل جلیلی و «سینما شهرقصه» به کارگردانی کیوان علیمحمدی و علی‌اکبر حیدری، در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های آسیایی بارسلون اسپانیا به نمایش در می‌آیند. این دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم‌های آسیایی بارسلون از ۵ تا ۱۶ آبان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه آی فیلم

ا.ا/ ا.ز

نظر شما
ارسال نظر